Finland+ESC= sant

Bara för att man alltid skrattat åt Finlands tidigare försök i eurovision song contest ska jag försöka få folk att rösta på dem i år igen. Eller okej, jag diggar deras bidrag också. Är det för sent att starta en egen kampanj? "Finland+ESC=sant" skulle den heta. Jag skulle bjuda folk på sima och mämmi som värvningsknep. Men risken är ju att det har motsatt verkan.
 
På YouTube finns massa klipp under rubriken "Welcome Eurovision 2007". De är verkligen många (men ganska korta), jag är nu på nummer 17. Humor? ja jag vet inte... finsk humor kanske. Problemet är att jag inte riktigt fattar vad han säger alla gånger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Denna är också en höjdare som gör det väldigt svårt att vara stolt över mina halvlandsmän
http://www.youtube.com/watch?v=YPnGPIMUnus

2007-05-09 @ 12:59:14
Postat av: Jonna

hahaha. de har mycket att vara stolta över :)

2007-05-09 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback