Ett (sent) vårtecken

Det verkar vara vårstädningsdag här i kvarteret idag, har sett lappen men inte läst. Står och tittar genom fönstret på grannarna som krattar och plockar och har sig, och känner mig jätteelak som inte hjälper till. Förlåt. Jag jobbar hårt med att komma på nåt att skylla på. C-uppsatsen? Träning? Kluvna hårtoppar? Eller räcker det med att de flesta andra här fakiskt har köpt sina lägenheter, medans vi bara hyr våran? Är inte hela grejen med att bo i hyreshus att man slipper all snöskottning/krattning/gräsklippning?
 
Ikväll ska vi se på en kille som springer omkring i röd-blåa trikåer och slänger spindelnät omkring sig. Woho.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Såklart. Hyr ni ska du sitta där och se på och gotta dig i hur fint det blir :p

Postat av: Jonna

pust, vilken tur :)

2007-05-03 @ 20:46:53
Postat av: Sandra

Exakt sådär tänkte jag också när jag stod och lagade mat och tittade ner på grannarna genom köksfönstret. Danne tyckte att jag skulle akta mig och hålla mig borta från fönstret, för då kunde de vinka ner mig och då skulle jag vara tvungen att hjälpa till med städningen :)

2007-05-04 @ 10:50:29
Postat av: Hanna

Jag som trodde du tänkte hjälpa till och göra det fint tills jag kommer ner om sisådär exakt kanske 3 veckor =)

2007-05-04 @ 12:22:51
Postat av: Jonna

Ja jag vågade inte heller stå sådär jättesynlig i fönstret. fick smygkika lite bakom gardinen :P

hörru Hanna, om du har tänkt rulla omkring på gräsplättarna utanför vårat hus så ska jag genast springa ner och kratta upp det som grannarna eventuellt missat igår ;) lovar.

2007-05-04 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback