adjöss och tack för... fisken

Nu är utbildningen slut, och det känns verkligen skittrist. Har varit två riktigt roliga helger med massa härliga människor som man förmodligen aldrig hade träffat annars. Och jag har lärt mig jättemycket, framför allt om mig själv.
 
Men imorgon är det måndag igen och jag måste fortsätta med c-uppsatsarbetet som jag ju är något less på just nu. Blääääää är väl ett moget sätt att uttrycka det på? Nå, imorgon ska jag iaf lyxa till det med en skön sovmorgon, jag var som en zombie imorse.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Roligt att höra du hade två givande helger! Det är en särskild sorts bitter sötma över det faktum när utbildningshelger når sin sista hållplats. Lite känslan "ja men vad ska jag göra nu då?".

När ska du söka att få instruera, och mer intressant, var?

Postat av: Jonna

verkligen... hade lätt kunnat fortsätta med träffarna en gång i månaden eller så :P
Jaaaadu, det är ju den läskiga biten nu. men var isf? det var väl en dum fråga? ;P

2007-05-14 @ 12:41:54
Postat av: Fredrik

Har MO sagt nåt om hur det ser ut till hösten?

2007-05-14 @ 18:24:09
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Nej inte mer än att man skulle höra av sig om man var intresserad av att ha nåt pass. men på henne lät det inte som om det såg helt kolsvart ut... eller äh jag vet inte. tänkte maila och fråga.

2007-05-14 @ 20:53:34
Postat av: Fredrik

Gör det fort som f-n isf för höstschemat har dom redan jobbat med i flera veckor.

2007-05-15 @ 12:48:25
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback