energi

Är nyss hemkommen från iksu där åsa fornander körde senaste body jam-passet. Sist jag körde det, på nikekonventet, var jag yr som en höna. Nu hade jag lite bättre koll på stegen så det gick bra och var verkligen skitkul (jive! helt galet!). Kanske tar jag mig tid att gå på BJ då och då de närmaste tre månaderna...? :0
 
Att stiga upp strax innan åtta när man kommit i säng vid två natten innan var dock ingen hit. Det kändes som om jag smittats av Rs baksmälla under natten (för nej, jag körde faktiskt igår). R mår som han förtjänar idag. Jag är elak och skrattar.
 
Klockan ett blir det nytt combatpass :D
Och vädret är strålande.
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hade gärna kört passet med Åsa i morse men tyvärr så fick det enbart bli BC, mest beroende på att jag har en dotter inlagd på NUS sen i torsdags (viral lunginflammation). Dessutom har jag eget pass ikväll också.

Nya passet var....ok. Ska låta det sjunka in lite mer, titta lite dvd:n och sen blir det recension ikväll när jag kommer hem. Utbildningen med Katharina efteråt var riktigt bra, hon hade bra saker att säga.

Postat av: Jonna

Ajdå, det lät inte kul. hoppas hon kryar på sig...

Jag tycker om den nya musiken iaf. kombinationen med evasive side kick och jumpkicken hade jag inte riktigt koll på den här gången heller... men jag lär väl mig. och jäklars vad många knän den var i muay thai-låten! det hade jag förträngt...

och jag tyckte om instruktören! :) det är så kul vid releaser när det kommer bra instruktörer man inte kört för tidigare :)

2007-03-04 @ 18:40:50
Postat av: Fredrik

Det är inte så underligt att det är bra instruktörer med tanke på att dom är nationella Les Mills-tränare. ;)

Passet är fortfarande för mig...sådär... Det växer väl när jag fått köra in mig mera på det. Har börjat skriva en recension, publiceras kanske ikväll om tiden tillåter. T4 kommer bli väldigt svår att leverera till deltagarna tror jag.

Fyi så var det färre knän i den här T7 än den från BC30. Enda skillnaden är att här matas dom mer kontinuerligt tillsammans. Jag gillar dock skarpt att jump knees är kvar, de är så härliga att köra!

Dottern har fått komma hem idag, mycket piggare så det känns skönt.

2007-03-05 @ 14:46:01
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

jooojoo, nog fattar jag väl det. men ändåååå :P

men hörru när skulle du få ditt eget pass då?

2007-03-05 @ 22:23:37
Postat av: Fredrik

Angående mitt egna pass så fick det vänta några få veckor till. Anledningen var att MO ville jag skulle jobba på en specifik teknik till innan jag ställer mig på scen. Som hon själv sa att hon lika gärna hade kunnat ställa mig på scenen nu direkt, men det skulle vara bättre om jag först jobbade med tekniken så behövde jag inte tänka på den när jag är på scen.

Tekniken det i fråga handlar om är att jag lätt kan krumma ryggen istället för att sträcka på den, vilket självklart kommer från att jag i x antal år suttit och skrikit från spinningcykeln. ;)

Så håll ut, jag är där uppe before you know it! ;) Är redan inne i IKSUs hela Les Mills-verksamhet så jag är snart ett mer synligt ansikte också!

2007-03-06 @ 20:52:21
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

ojoj, kul att dina combatdrömmar börjar slå in nu då. ;) grattis igen!
en dag ska jag våga utbilda mig jag också.... kaaanske...

2007-03-06 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback