blått

Jag har inget intressant att meddela. Om ni inte vill höra (läsa) mig berätta om att Axels tivoli, som jag har fått för mig är farligt och har karuseller som går sönder när man åker i dem, är i stan nu. Jag och Amanda gick dit enbart för att köpa sockervadd. Varför är sockervadden blå nuförtiden? 
 
I Umeå sa jag att det första jag skulle göra här hemma var att boka tid hos tandläkaren. Men jag vet inte om jag vågar. Det kommer bli både smärtsamt och dyrt. Grina. 
 
Och sockervadden har säkert förbättrat min tandhälsa.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörru, idag har jag sett både rosa och grön sockervadd, och sockervadd i påse... vilka tokerier. Vi var på en marknadi Obbola, lite mysigt :)

Postat av: Jonna

ja sockervadd på burk kan man ju också köpa. äckligt värre! sockervadd SKA vara vitt och köpas på tivolin!

2007-06-18 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback