hallelujah

Åååh vad love actually är bra (jag har inte sagt det tidigare väl?). Man blir lite kär av att se den. Å andra sidan sliter jag mitt hår och svär som en borstbindare över antalet reklampauser, jag har inte räknat men vi kom helt säkert upp i 6-7 stycken. 
 
För övrigt gick dagens träning lite åt skogen. Kallsvettades hela passet + magsmärtor + illamående. Matförgiftad av pizzan eller smörgåstårtan? Nja kanske inte. Men skönt var det inte och har inte gått över helt ännu. 
 
 
Två veckor kvar till jul och ännu inte en enda julklapp fixad. Jag tycker att alla borde skriva önskelistor så man slipper tänka själv. Bara att plocka fram kortet, betala och vips så har vi slagit nya rekord i julhandel. 50 miljarder. Go'jul och kom ihåg vad den handlar om.


Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Jag önskar mig en ny bil... Tänkte att iom du ska köpa julklappar för 50 miljarder så behöver du nog köpa åt mig med..

Postat av: Fredrik

Får ju lite dåligt samvete att jag drog upp dig på scenen till råga på allt...

Krya på dig!

2007-12-09 @ 23:42:30
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Fredrik

den filmen är riktigt bra!

2007-12-10 @ 00:29:38
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Jonna

arafinwe: man måste vara mer exakt med sina önskningar. vad skaru ha för bil? ;)

Fredrik: äh det var ju kul att få komma upp på combatscenen, då glömde jag att jag mådde dåligt :)

Fredrik2: jaaaaa det är den! måste köpa.

2007-12-10 @ 15:48:29
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback