never in my foot!

Mitt hår ser ut som fan, det är inte klippt på över ett halvår. Amanda skulle därför försöka klippa luggen på mig iaf (och nej, hon hade aldrig klippt nån förut). Att hitta en sax var dock inte det lättaste.
- Men mamma, kan jag inte få ta en av hundsaxarna då...?
- ABSOLUT INTE!
 
För hundarna, de har minsann saxar, flera stycken faktiskt. Som gått loss på en sju-åttahundra kronor styck och som alltid är vässade och knivskarpa. Men att tro att jag skulle få klippa min risiga lugg med en sax som är till för champions var tydligen rena fantasierna. Hrmpff.
 
 
lugg. lugg. lugg. vilket konstigt ord! pannlugg. ännu konstigare...

Kommentarer
Postat av: Sandra

VA? Blev det kort pannlugg? Shit pommes frites säger jag isåfall... och hemmagjord pannlugg och allt? :) får man inte se nån bild?

Postat av: jonna

nånääää, klart som korvspad att jag inte menar en riktigt pannlugg... med lugg menade jag bara de kortare partierna där fram. sorry :)

2007-08-19 @ 11:14:20
Postat av: Sandra

men ähh :)

2007-08-19 @ 11:26:56
Postat av: Hannu

Min mamma skaffade en boxer för dryga året sen. Jag och syrran har fått utskällningar i förskott hela vår uppväxt om att ifall något händer med mammas mattor då jävlar. Men när hunden spyr ner dom med jämna mellanrum då är det ju bara synd om han när han mår dåligt.
Det är en orättvis värld vi lever i.

2007-08-19 @ 13:57:50
URL: http://fakkjoapp.blogg.se
Postat av: Jonna

haha, du har det inte lätt du :) men man kan inte bli särskilt arg på hundarna.

2007-08-19 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback