lite personligare

image181
 
Jag vill göra ett eget bankkort. Jag vill, jag vill, jag vill! Men vad använder man för bild egentligen? Sig själv? Gud nej, man skulle ju få skämmas varje gång man behövde visa kortet.
 
Har man barn är valet kanske inte så svårt. Jag får nog välja ett fint kort på lilla Allis istället, hon är ju min bebis. Hon har sovit med mig (nästan) varenda natt den här sommaren och jag kommer sakna henne som bara den när jag åker till Umeå i nästa vecka (syskon och föräldrar; er kan jag ju iaf prata med i telefon).
 
Medmera-kortet går också att designa själv, snart är börsarna fulla av kort på familjemedlemmar, husdjur och liknande.
- Kolla, här på bibliotekskortet har jag en bild från semestern, ser du raukarna i bakgunden?
- Joserru, köpte ju ny bil i höstas, vänta jag har den på patientkortet...

Kommentarer
Postat av: arafinwe

Jag är också riktigt sugen på¨designa eget kort.. Skulle jag ta typ lillasyster(5 år) så tror la säkert alla att man har barn och vill ju inte skrämma bort alla fina flickor som kan komma nära nog att se det :)
Mardrömsscenario;
Jag bjuder intressant dam på "Dinner and a movie" och när jag ska betala för kortet så ser hon iofs världens sötaste unge där men sen "ringer" hennes telefon helt "oväntat" och hon måste aktur iväg.. GG bio
Finns ju så klart motsats med.. Typ ååååhh.. veeem är den där übergulliga ungen!
Allt beror på hur man ser det .)

2007-08-23 @ 07:35:32
Postat av: Jonna

haha. jag ser hela scenariot framför mig :) kanske säkrast att fota en blomma eller något liknande då

2007-08-23 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback