idag tänker vi inte positivt. alls.

Ångest.
 image180
Imorse har Amanda promenerat iväg för terminens första skoldag och det är alltså höst. Och jag avskyr det! Jag känner mig lurad på hela sommaren, det var inte många gånger som vackert väder och ledighet inträffade på samma dag. Förstår ni att de tre (två? tvåochenhalv?) månader som ska vara varma strax är över och därmed väntar nio månaders kyla och rusk?! Jag får ångest när jag tänker på det, men det är inte lätt att stanna tiden. Nej jag är nog inte gjord för det här klimatet. 
 
Just nu känns det inte ens särskilt kul att åka iväg till Umeå igen, trots att jag vet att jag kommer tycka om medie- och kommunikationsvetenskapen som väntar där. Jag har ju velat läsa sånt sen jag gick på högstadiet! I smyg drömmer jag ist om att ta en termin ledigt och resa iväg, efter värmen som jag missade. 
 
Jävla höst.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, jag blir nästan ledsen när du låter så deppad :( jag vill ju ha dig hit så vi kan träna träna träna och umgååås!

Postat av: Jonna

jag ska försöka bli positivare, strax :)
men ja när jag kommer får vi träääna igen. ojoj.

2007-08-20 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback