Det råder en viss obalans...

Söndag kväll och vi kan nu summera veckans träning. Det blev 6 "riktiga" pass (med instruktör, musik och koreografi), tre timmar innebandy, två gymbesök och en promenad runt nydalasjön. Sammanlagt blir det några timmar.
 
Vill ni sedan veta hur många timmar jag spenderade på att plugga?
Eeeeh.... jo..... men jag satt ju på skolan och skrev lite (ca 1 timme) i fredags, sedan har jag ju inte haft nån dator att skriva på.... och så har jag ju faktiskt läst om (läs: bläddrat igenom) några teorier i gamla dammiga böcker, faktiskt.
 
Åh, mina prioriteringar borde ändras en aning.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahaha, vilka underbara prioriteringar! Det är som att läsa om mig själv då jag fortfarande pluggade. :)

Om du för övrigt är lite nyfiken på att ge dig in i spinningsalen så kan du lyssna på en liten preview på mitt cykelpass i min blogg (börjar köra det efter påsk). Iofs är det lite mer trance än vanligt men ombyte förnöjer.. ;)

Postat av: Jonna

ja, och du lyckades ju ta dig igenom utbildningen, så det ser kanske inte helt mörkt ut för mig då? det känns skönt.
ja gud ja, jag hade ju nästan glömt bort (läs: förträngt) att jag skulle försöka mig på spinning. du ska inte sätta ihop ett pass med mycket radiohits och trallvänlig musik snart då? ;)

2007-04-02 @ 10:46:16
Postat av: Fredrik

Radiohits up my ass, existerar inte på mina pass. Trallvänligt är det ändå. :) Bara lyssna!

Utbildningsmässigt är det inte alls becksvart, man brukar kunna simma genom träsket trots allt..

2007-04-02 @ 12:36:22
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback