det är inte lätt...

Inte kul:
  
- Att gå på apoteket första dagen efter påskledigheten (ja igåååår). Jag dog en smula.
- Att sedan gå på IKEA tillsammans med en miljon andra människor. Fasen, jobbar ingen?! Springa i affärer får ni göra på helgerna, gott folk!!! Hrmpf.
- Att gå på IKEA tillsammans med en miljon andra människor när man är förkyld. The nysattack of the year inträffade borta vid badrumsinredningen. Jag måste ha spottat ner alla skåpluckorna. Sedan SNÖT JAG MIG bland folk. Usch och förlåt.
- Att upptäcka att hela påskveckan gått utan att jag gjort någon som helst nytta vad gäller uppsatsen. Grina. Men imorgon åker jag hem, då ska jag skärpa till mig!
 
Nu ska jag äta tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback