zzz..

zzz..
När mobilen ringer mitt i natten (eller vid någon annan konstig tidpunkt) blir jag alltid rädd att det ska ha hänt något där hemma.
Men när systeryster ringde vid tre inatt var allt som det skulle.
... förutom att hon verkade en aning full, och helt oförstående inför det faktum att jag inte var vaken.
 
Att sen somna om när man blivit väckt är ju inte det lättaste.
Jag räknade får, jag räknade var tredje tal baklänges från hundra och jag lärde mig rabbla halva alfabetet baklänges. I över en timme.

Finns det några sånadär somna-trix som fungerar...?!
 
Imorse funderade jag på att ringa och väcka henne bara för att ge igen, men njäää. Stackarn måste ju få sova.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är en van svårt-att-somnare. Det finns inga tricks i världen som fungerar tyvärr (inte för mig i alla fall). De där du nämnde har en tendens att ta över fokus från att faktiskt somna tycker jag. Det gäller bara att försöka stänga av hjärnan, och det är inte alltid det lättaste...

Postat av: ef

Näe, finns inte tricks. Skulle jag börja tänka på sånadär grejjer så somnar jag ännu mindre.

2006-09-29 @ 10:38:07
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Fredrik

så jobbigt att inte kunna somna om. Själv hade jag en dotter som fick för sig att hålla mig vaken med 20 minuters mellanrum hela natten. *gäsp* Tur att jag iaf har lätt för att somna om.

Trots det så måste man ju röra på sig. Blir lite Nike Rockstar, BC och Shake It Deluxe nu på eftermiddan. Tre på rad, bring it on!

2006-09-29 @ 12:22:10
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

fan, jag vill ju ha tricks!
tre pass? pfft, det var väl inget, jag stannade ju på terra bollywood o körde alltså 4 :P

2006-09-29 @ 19:17:23
Postat av: Fredrik

Jaja du ska alltid vara värst. Hade gärna stannat på Shake It men var tvungen checka ut och åka hem till familjen. :)

För övrigt blev jag tokvild på MO som totalt slaktade koreografin till BC29. Om du såg en nisse i kamoflagebrallor, BC-linne och en bandana på skallen längst fram som skakade på huvudet över hur fel det var hela tiden så var det jag. ;)
Pratade iofs med MO efteråt och hon var själv rätt missnöjd över hennes grova koreografimissar. Då var jag istället iklädd supporter-rollen och var positiv. Jag är ju trots allt inte dummare än så. :)

2006-10-01 @ 22:52:14
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Äh jag menade inte att jag inte var på Shake It, naturligtvis pratade jag om Bollywood-passet (dumma tangenter som sitter på fel platser).

2006-10-01 @ 22:53:30
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

men inte var du väl på shake it? det var ju bara brudar där, väl..? :P

haha, ja jag såg nog att du blev lite frustrerad där framför scenen. och ja man märkte ju att det inte riiiktigt var som det skulle. men vad fasen, det spelar ingen större roll för mig, huvudsaken är ju att man fick svettas lite :)

2006-10-02 @ 10:25:25
Postat av: Fredrik

Nope, jag var på shake it. Var iofs och bytte kläder emellan och smög in ett tag efter det börjat..

2006-10-02 @ 15:39:55
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

aha, det var som tusan. jag tyckte passet var lite halvsegt och smög därför ut en sväng och köpte en gainomax och kom tillbaks till finalen :P

sen kan jag informera dig om att bc-koreografin satt mycket bättre idag :) det är ett roligt pass! men lite väl mkt skidor och studsande...

2006-10-02 @ 20:44:10
Postat av: Fredrik

Det är mycket skidor/studsande för en boxare. Passet har ändå temat "Gentlemens Club Of Boxing". ;)

Men du, det är lite skrämmande att du vet exakt vem jag är på passen och jag har inte en enda susning vem du är. *skrattar* Du kan ju alltid slänga ur dig ett hej eller nåt om du ser mig nån gång. :)

2006-10-03 @ 08:51:41
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

joooo, jag vet, men ändå. jag tycker det blir lite enformigt med sådär mycket skidåkande i var och varannan låt.

hehe, ja eftersom det är ca 95% tjejer på passen var det inte så svårt att lista ut. om jag vågar heja får vi väl se.

2006-10-03 @ 15:47:06
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback