svettblogg

Nu känner jag mig helt slut i hela kroppen, behöver sova!
var på ett riktigt jobbigt step muskel-pass och var nästan rädd att halka i svettpölarna på golvet... nästan. fräscht? och svett i ögonen fick jag dessutom, för er som inte vet kan jag berätta att det svider som f*n.
  
Känns som om jag har så förjävligt mycket att läsa just nu, önskar bara att det skulle kunna bli helg så det där seminariet blir bortgjort... å andra sidan får jag bara mer att göra efter det. 
  
nej usch vag negativ jag lät. passet var skitkul och egentligen är boken som ska läsas intressant. dessutom är det ju desperate housewives på tv o allt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pröva ha nånting på huvudet eller ett svettband på handleden.

Har oftast något av det då jag kör/instruerar pass. Funkar fina fisken!

Postat av: jonna

jorå, svettband på handleden har jag nyss börjat med, och upptäckt hur praktiskt det är. jag överdrev nog storleken av pölarna på golvet lite ;)

2006-09-13 @ 21:02:07
Postat av: Fredrik

Haha, svettpölarna när man sitter inne i Team Cycling-salen är faktiskt av modell större! :)

2006-09-14 @ 12:29:03
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

ja det tror jag säkert... har inte kört spinning på år och dar. vågar nog inte försöka nu heller, skulle falla av cykeln efter en kvart.

2006-09-14 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback