huskurer?

Nej alltså jäklar, jag börjar bli dålig i halsen på riktigt nu. känner hur den tjocknar.
kanske lika bra att börja missbruka halstabletter, proppa i sig vitlök, dricka litervis med te (eller äta glass?), försöka sig på whiskey, knapra bafucin och gurgla med saltvatten. för på söndag ska jag minsann
träna, helahalva dagen.
 
Att skriva om queerfeminism är, på tal om bananer, inge´kul.
jag får inte ihop en enda hel vettig mening just nu, hur ska jag då lyckas fylla ut flera sidor? min ordbajsar-förmåga måste tränas upp, den förslöades under sommaren då det enda jag behövde säga om dagarna var grejer som "tack så mycket", "det blev tjugonioochfemtio" och "haluatko irto- vai pussinuuskaa?".

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Echinagard var min räddare i nöden när jag blev förkyld för två veckor sedan, särskilt eftersom jag skulle på Super Saturday som var i lördags.

Ska dock börja tas direkt man känner av minsta lilla symptom för bästa effekt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback