bingo!

Bingo Rimér är en lite... egen person.
Jag vill inte riktig tycka om honom. Hålla på och fota massa blonderade silikontjejer och skapa sjuka skönhetsideal och få 14åriga tjejer att drömma om en playboykarriär och så vidare blablabla.
Men alltså, jag har kollat på hans
program (självklart har jag bara zappar runt lite och råååkat börja kolla...) och jag tycker han är så rolig! 
 
Såg igår när han hälsade på Hugh Hefner, och jag kan inte riktigt förstå det där med att gubben har massa brudar. Känns det inte lite som när man var 6-8 år gammal och killarna kunde vara tillsammans med flera tjejer samtidigt..? Har dock ingen egen erfarenhet av sånt...det kanske är värsta bra. (Men dyrt, sa herr Hefner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback