träning

okej, nu ska jag bli duktig och gå till gymmet nån gång i veckan.. men jag kommer bara träna armarna. det är roligast och det är bara armmuskler jag är ute efter. dessutom tar det alldeles för lång tid att gå igenom  hela kroppen, jag ledsnar.
idag kände jag mig lite som en anabola-typ på gymmet. vi stod och tränade och spände oss framför speglarna och blodådrorna på armarna såg ut att vela sprängas. det var lite kul.
 
och ännu mer träning (besattheten flödar);
jag hatar att inte kunna göra rätt på passen! alla jäkla sparkar idag gick åt skogen och jag blev less och gav upp lite. och står man längst framme i salen med näsan på scenen (nå nääästan) ser det dumt ut om man inte kan och ger upp. 
 
äsch nu ska jag ha helg och äta onyttigheter.
..som att jag inte gör det på veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback