klänning

klänning
 
Åhh, den här klänningen vill jag ha till sommaren, ifall det är nån av er som känner att ni har en aning för mycket pengar på er...? $372.00 för att vara exakt... jag vet inte ens hur mkt det blir i kronor.
 
och när vi ändå håller på skulle jag även behöva en hårfön, locktång, ett puder, hårspray, rouge, en ögonfransböjare... ja allt såntdär. jag har ju verkligen ingenting sånt... jag måste nog tjeja till mig lite.
 
men i natt drömde jag att jag shoppade med paris hilton. det var väl tjejigt?
 
bilden är hämtad från
shopbop.com... kors i taket om länken skulle fungera.

Kommentarer
Postat av: Sandra

...alltså den är verkligen perfekt!

Postat av: Inget du får veta

asså, menar du att du TIGGER pengar av andra? Idiotiskt..

2007-03-22 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback