gamla kläder

jag och sandra är inte särskilt bra på secondhand-shopping. vi skulle göra ett försök på kupan idag (hockyklubbor var vad vi hoppades på, men icke.) en knepig sak var att få ner luft i lungorna. andades man med näsan kände man så många konstiga lukter från alla gamla kläder och böcker (för att inte tala om svettluktande gubbar..). men att andas genom munnen kändes inte heller kul, då får man ju smaken i käften istället!
 
sen fick man passa sig så man inte råkade röra i nån gamma pälskappa som ju kan innehålla en hel loppcirkus eller vad som helst. sandra var dock mest oroad över pesten :P och hur man kan sälja gamla underkläder förstod vi inte. nej fy.
 
nej usch vad fjompig jag låter.. men det var inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2006-03-21 @ 12:24:28
Postat av: Anonym

jag är dum

2006-04-03 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback