durkheim och gym

Jag borde inte sitta här, jag borde sitta i köket och läsa om Durkheim. nej jag klagar inte, för jag gillar Durkheim och hans idéer, det är ju spännande att läsa. tyvärr är boken vi har så otroligt tråkig och tjorvigt skiven så jag kommer väl vela spy på honom också efter ett tag.
 
Klockan tre är det bodycombat, jag hoppas på det gamla programmet som jag verkligen gillar. men innan det ska vi, kors i taket, till gymmet en sväng. tusan att det ska vara så tråkigt att gå på gym!
- Hej jag ska lyfta de här vikterna 12 gånger, sen ska jag vila ett tag och titta på alla biffar som orkar lyfta tio gånger mer än mig, med lilltån. sedan ska jag lyfta dem igen, vila och kanske spegla mig lite och slutligen lyfta ytterligare några gånger till. tråkigt så det bara smäller om det.
 
Nej hörni, Émile väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback