nyårsafton

nyårsafton var trevlig.
vi åt middag hos mormor och tittade på "på spåret", som är ett riktigt roligt program. lite pensionärsvarning är det kanske, men oj så allmänbildande.
först vid tio for jag iväg till R:s kusin. kände inte alls för att dricka alkohol så jag lämnade flaskan hemma. men vad hjälpte det? efter 10 minuter hade jag en drink framför mig iaf och sen blev det några vita ryssar.
sjöng karaoke
på finska!
det ni.
det är lite knepigt när man inte kan melodin och inte har nån aning om vad 17 man sjunger, men det funkade. började nästan digga musiken efter ett tag... eller nej förresten, ni kan vara lugna.
raketerna var fina, vi stod på balkongen och tittade. vinkade till folket som samlats nedanför och kände oss som kungafamiljen.
 
ikväll måste jag lägga mig tidigt. inventering på konsum imorgon, klockan sex. fifan. varför sa jag att jag ville vara med?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback