min onsdag

hade nån slags redovisning idag som jag antar gick bra. imorgon är det föreläsning och utvärdering av kursen, och vips så har jag läst klart mina första 20 poäng. det gick fort!
 
efter skolan var jag på forza, återigen var det bland det värsta jag vart med om.. eller jobbigaste.
fy så slut jag var. trodde jag skulle falla ihop. eller spy.
kom hem och fick ruskigt god middag (lövbiff, klyftpotatis, bearnaisesås och brysselkål - mmmm). detta skulle jag kunna vänja mig vid.
 
förövrigt är jag mitt uppe i letande efter en ny lägenhet. det går väl sådär, eftersom jag inte stått i kö i mer än ett år har jag nästan bara chans att få stora lägenheter långt från skolan/stan. nåja. det löser sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback