jag är bara slö

jag borde (inte?) läsa i den otroligt ospännande boken "båten i parken", tror att jag ska ha läst ett antal kapitel ur den tills imorgon men är inte riktigt säker. hmm.
hur som helst är jag så galet trött så jag skulle somna efter tre, max fyra, ointressanta rader.
vilket skulle leda till att jag inte skulle kunna somna ikväll när jag måste sova.
vilket i sin tur skulle leda till att jag försover mig imorgon och missar första dagen på den nya terminen, uppropet och den första "lära känna varandra-dagen".
alltså skulle jag få leka själv alla raster och håltimmar kommande termin.
jobbigt.
 
alltså är det lika bra att jag fortsätter med slöandet framför tv:n ända fram tills tvättiden och innebandymatchen (gulp) vid sjutiden.
Q.E.D (V.S.V)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback