--------

alltså klockan är bara lite över ett och jag har redan hunnit med tre avsnitt av oc. skulle nyss påbörja ett fjärde, men fick hejda mig - måste ju ha kvar några avsnitt ifall jag skulle drabbas av akut tristess. så för tillfället får min lilla dator underhålla mig istället.
 
det knackade på dörren för ett litet tag sen, det var nog dagens överraskning. bakom dörren stod en söt liten pojke som sålde aftonbladet, ja jag köpte tidningen med bilaga och allt. vet inte varför... läser ju ändå allt på internet. berodde kanske på glädjen över att nån knackade på.
 
oj, ved deppig jag lät.
nu ska jag lyssna på james blunt. låtarna är så fina! men ja, man blir lite deppig.
ska kanske ringa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback