tack!

Alltså i en veckas tid har morgondagens premiär-bodyjam-pass varit fullbokat. och jag var verkligen spyless på det där röda Fullbokat.
idag har jag suttit här vid datorn helahalva dagen och uppdaterat tusen gånger i hopp om att nån ska avboka. men folk tvärvägrade. (tvär - värsta uuuume´snacket!)
men så när jag satt här och åt fanns det plötsligt en plats ledig. jag fick en chock, höll på att sätta potatisen i halsen och sedan missa bokningsknappen (ja ni förstår min iver). men yes, nu har jag min efterlängtade plats!
 
puh. vilken pers.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, fast tvär med en annan innebörd :P

Postat av: Jonna

haha, ja jag veeeet. men jag går sakta fram :P

2006-02-11 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback