sopor och sopor

för ett tag sedan klagade jag över en konstig lukt i köket. den hade nog kunnat undvikas om jag gått ut med den överfulla soppåsen lite tidigare.
jag tänkte nyss bara byta påse och ställa den gamla i hallen, men stanken som slog emot mig var så kraftig och avskyvärd att chokladmuffinsen jag just ätit höll på att komma upp igen. åh fyfan. alltså jag måste ju ha råkat döda nåt i sömnen och sedan dumpat det i soppåsen. så jag fick lämna melodifestivalen och springa ut till soprummet.
 
och på tal om sopor melodifestivalen, vilka rent ut sagt skitdåliga låtar! jag menar, kuddkrig - den hade passat bättre i barnens melodifestival. och lena ph:s skämt är ju torrare än... allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback