mår illa..

så, dagen inleddes alltså med inte bara ett, utan två steppass.
och eftersom jag tränat ovanligt mycket denna vecka (ja, hela 10 pass blev det! :O) var jag bara tvungen att springa in på ica och köpa lite lösgodis på vägen hem. man måste ju faktiskt försöka upprätthålla någon slags balans.
 
tur att jag inte köpte allt för mycket, för har jag en godispåse brevid mig äter jag tills A) allt tar slut eller B) jag mår så illa att jag får kväljningar.
nej det är ingen hälsosam relation jag och karamellkungen har. jag mår dåligt av den.

Kommentarer
Postat av: rumbaqueen

Shit... 10 gånger, själv är jag glad om jag kommer iväg en gång i veckan till gymmet. Jag dansar i och för sig 8-10 timmar i veckan men det räknar jag inte som träning, för att dansa är bara kul.

Postat av: Jonna

nej men till gymmet tar jag mig inte heller, det är på tok för långtråkigt och enformigt. och jag går ju på alla aerobic- och steppass för att det är så himla kul. men dans är väl träning?! :)

2006-02-11 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback