finkläder och felprioriteringar

idag fick jag känna mig FIN när jag skulle till skolan. ja, det är ganska ovanligt, för jag drar oftast på mig sköna och ruskigt oglammiga kläder när jag ska någonstans. såna man hittat i en hög på golvet.
nå, idag var det nästan så jag gjorde om denhär bloggen till en såndär modeblogg där man visar bilder på sina outfits. men nej, så långt har det inte gått och såååå fin kände jag mig faktiskt inte.
 
förövrigt har mina föräldrar börjat inse hur slapp den här utbildningen är just nu... min tid spenderas på;
- i första hand träning
- på andra plats kommer läsande av bloggar, bloggande och musiklyssnande.
- att låtsas plugga medan man egentligen gör annat oviktigt (se punkt två)
- plugga
  
nu sängen. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback