Träning och telefoner

Just nu håller jag båda tummarna för att de inte kommer ha julstängt allt för länge på det gym i Torneå där man kan köra body combat. Är det öppet någon av dagarna då jag är hemma så vet mina systrar vad de har att vänta. Jag (som springer på iksu 6 dagar i veckan) är verkligen helt förfärad över att de inte tränar någonting överhuvudtaget! (Ja förutom idrottslektioner i skolan. Meeesigt!) 
 
Gav pappa i uppdrag att ringa och fråga om öppettiderna - jag vågar inte.
Är livrädd för att ringa myndigheter/företag/organisationer och måste alltid förbereda mig till tusen och låsa in mig i ett tyst rum om jag ändå tvingas göra något sådant samtal. Så inte fasen tänker jag ringa till utlandet och riskera att behöva prata engelska med främlingar!
Läskigt.
 
(Sen har jag nästan blivit lockad av H att åka till Kalix och vara med på hennes spinningpass någon av lovdagarna. Men det är kanske lite väl... mycket... Dessutom skulle jag nog dö där på cykeln.)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Spinning ÄR roligt. Du borde komma någon gång så jag får sitta och skrika lite på dig! *skrattar*

Men jag håller helt klart med dig om telefonen. Ringa sådana institutioner och myndigheter ger mig rysningar. Huvvaligen....

Postat av: jonna

Jahaja, om jag någonsin vågar mig dit kommer du alltså skrika på mig. jäklars. ;P
men vi verkar vara många som undviker de där telefonsamtalen. dags för stödgrupper och terapi kanske?

2006-12-16 @ 23:35:17
Postat av: Fredrik

Stödgrupper och terapi är nog helt klart bästa idéen idag.

Okej, skrika på dig skulle jag inte men kanske mana på dig lite extra i alla fall. ;)
Har två pass ikväll (55 + endurance), kommer vara sjukt trött efter det..

2006-12-17 @ 10:07:38
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

Huh, det lät lite jobbigt. för mig blir det då combat. som i torsdags, och fredags, och imorgon och på onsdag. jag är så bra på att variera min träning just nu :)

2006-12-17 @ 10:56:44
Postat av: Fredrik

Äh, Combat rules! :)

2006-12-17 @ 13:20:59
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback