tack och adjö för i sommar

idag var det sista dagen på välkommentillkonsumhaparanda för den här sommaren. nu har jag sommarlov i två veckor, men känner mig redan lite rastlös och funderar över vad jag ska göra med alla dagarna. herrejeeesus.
hade nog kunnat jobba en vecka till, det är så skönt att veta att man tjänar pengar istället för att behöva tänka på det där jäkla studielånet som bara växer och växer.
som ogräs.
gräsligt.
 
alltså det är nåt som luktar grilla-korv-rök här.
kan inte riktigt avgöra om det är jag.
men varför skulle jag lukta så?


Kommentarer
Postat av: ef

En annan har inte tjänat en endaste krona under sommaren. :-(

Och snart börjar studielånet växa i rask takt igen, ännu värre än förra året. 2000kr mer i lån om året nu när sossarna sagt sitt.

Postat av: jonna

nå, då är du väl iaf ordentligt utvilad inför kommande termin..? :)
OM man skulle orka jobba lite vid sidan om pluggandet skulle man kanske inte behöva låna lika mkt pengar. om...

2006-08-11 @ 12:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback