måste göra nåt. måste!

här är det då ingen fara för att bli utbränd eller gå in i väggen eller vad som helst.
idag har jag:
 
- ätit godis, tills R tog bort påsen o sa att vi måste äta riktigt mat och att jag kommer börja må illa annars (som alltid på lördagar...min relation till karamellkungen är helt normal)
- läst bloggar
- kollat på ett program på tvåan om kattuppfödning och kattutställningar. det var intressant, på riktigt. jag var nervös när det var dags att kora BIS-katten. R blev också nervös, han trodde att jag ville skaffa katt.
- flyttat på fotöljen och suckat över alla hål i väggen som gör att jag inte kan skruva upp tavellisten där jag vill ha den, utan måste placera den så den täcker över alla hålen.
- funderat på att klä på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback