bröllopsyra

enligt någon kvällstidining var detta helgen då flest par gifter sig i sverige, och även jag fick vara på bröllop igår - visserligen som serveringspersonal men ändå. ååh, bruden var så vacker och talen var så fina och musiken var bra. kan inte fler par i min bekantskapskrets ta och gifta sig nu?
 
men efter några timmars springande fram och tillbaks hade jag så jäkla ont i fötterna så jag inte klarade av att ha på mig skorna längre (nej, det var inga med klack utan helt vanliga platta). men med tanke på de mängder alkohol vi bar ut var det nog inte så många som märkte att jag gick barfota halva kvällen.
 
skulle ta med kameran för att fota lite, men när vi kom dit verkade det förstås som om jag glömt den hemma. hittade den inte nånstans. suck.
ännu mer less blev jag när jag kom hem på kvällen och märkte att den faktiskt legat där längst nere i väskan hela tiden. SUCK. fattar inte hur jag lyckades. så stor väska och så liten kamera har jag ju inte.
 
nä, nu ska jag göra mig iordning för jobbet... har bara liiite ont i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså du vet inte hur varmt vi har det här i lägenheten, igår kväll var det kring 30 grader när vi kom... huvvaligen!

2006-08-07 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback