tenta

följande meningar skall jag aldrig- aldrig-aldrig någonsin mer uttala inför en tenta:
"äääh, det här är nog inte så viktigt, inte tror jag att de frågar nåt om det"
för så säger jag bara när det handlar om något jag inte kan men inte orkar lära mig mer, och säger man så är det ungefär trehundra procents chans att det dyker upp i form av en många-poängsfråga.
  
men överlag gick nog tentan bra. nu hade man velat ha morgondagen ledig, men icke-sa-nicke. imorgon börjar nästa moment och jag sitter egentligen här i datasalen för att skriva ut nån utredning vi ska läsa.
 
det är lite tråkigt utan internet hemma.

Kommentarer
Postat av: beatrice

Så där har jag också sagt någon gång. Det slutar aldrig bra =)
Lycka till med nästa moment!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback