ju fler kockar...

jag är mätt som en plätt, spaghetti och köttfärssås har nog aldrig smakat så gott förut.
bruuudarna försöker göra hallonpaj till efterrätt, men nåt gick snett och nu står sandra och äter degen.
 
köpte jeans idag, så nu har jag iaf ett par som inte sitter som... som... löst.
 
shit, nu blev nåt fel med bakningen igen. två deciliter flytande margarin har hällts i istället för en.
hahaha.
man skulle kunna göra en sketch av det där.
om jag fick bestämma skulle den sluta med att kajsa häller allt över frida och sandra står och äter från henne. jag kan filma, vi säljer den till nån filmbolag som får klippa in lite coola ljudeffekter och PANG så är vi rika.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, är jag verkligen ett sånt monster? ;)

Postat av: Jonna

monster..? nejnej verkligen inte. :)

2005-09-15 @ 12:57:27
Postat av: Anonym

haha ja bakningen igår gick inte helt som planerat :D :D :D Men till sist blev det ju en (god) paj :)

2005-09-15 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback