delfinerna har stuckit..

en föredetta regeringsgubbe i USA varnar för att beväpnade delfiner är på rymmen efter orkanen.
är de inte pålästa alls?
massa orkaner --> jordens undergång.
delfinerna är mycket smartare än oss och har redan lämnat planeten.
"adjöss och tack för fisken" sa de.*
  
förövrigt ska jag inte klaga över skavsåret jag fick av mina nya skor.
inte efter att ha sett lite av outsider idag där en kvinna kunde få blåsor om någon rörde henne.
_______________________________
*se: liftarens guide till galaxen

Kommentarer
Postat av: Karin

Underbar film! Jag garvade oavbrutet. Min pojkvän som inte hade läst boken tyckte däremot inte att den var så fantastisk.

Postat av: jonna

åååh, jag har inte hunnit se filmen ännu. men jag vill! nej om man inte läst boken kan man nog tycka att den är lite konstig.

2005-09-27 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback