mailbloggar

Surfar omkring och läser alla bloggar som jag måste läsa varje dag. Och hos Fredrik (som förmodligen inte kommer kunna sluta röka?) hittade jag detta. Ha, ha, ha vad roligt :P

 

Han och Linda har då lätt att "fixa" bloggar, kommer de inte på nåt att skriva om publicerar de bara massa mail de får. och alla skriver samma sak, nej jag tycker det börjar bli riktigt tråkigt. 

Men jag kanske också skulle börja med det.

Ja idag fick jag ett mail från någon okänd community med ruskigt töntigt namn som meddelade att jag inte loggat in sedan 2002 och därför kommer att tas bort därifrån.

 

Var det spännande?


Kommentarer
Postat av: Ingmar

Vad är du vill försöka åstadkomma? Eller är det bara en juste rubrik. Du verkar ju hur lack som helst. Jag tycker du har en poäng i det du skriver. Jag är en fullkomlig novis och jag börjar redan ledsna, det är svårt att finna den där allvarsamma lekfullheten. Det är mycket Hell of the Same. Så vad var det som du ville försöka åstadkomma?

2005-05-30 @ 12:53:54
Postat av: Jonna

åstadkomma med vaddå?! nej jag är verkligen inte "hur lack som helst", jag tycker bara det är lite halvtråkigt att läsa.. :)

2005-05-30 @ 16:41:31
Postat av: Ingmar

Då är det jag som är ute och cyklar. Och det där med att åstadkomma, tja, "Jonna gör ytterligare ett försök" pekar väl ändå på någon ambition av något slag. Vad är det du försöker? Är det så att försöket rör sig om att få igång en fungerande sida, ja då är jag med på noterna, men jag blev nästan lite nyfiken.

2005-05-31 @ 08:24:22
Postat av: Jonna

ja den rubiken, den syftar mer på att jag gjorde en blogg för att testa på bloggandet, men den sidan suckade ihop helt och hållet. så det här var mitt andra försök. något annat är det tyvärr inte.

2005-05-31 @ 11:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback