wow

Testade på något heeelt nytt igår. Förmodligen den mest smärtsamma hårborttagningsmetoden av dem alla (förutom att noppa hela benen kanske?) - vaxning.

 

Ja jag erkänner, jag gick på den enormt töntiga reklamen på tv där tjejen med gips har alldeles släta ben fyra veckor efter att hon använt dessa klisterlappar. "Tänk om alla känslor varade så länge"

Men det funkade faktiskt bättre än jag trott!

Och det gjorde inte lika ont som jag trott.

 

Nu ska jag testa på något helt nytt igen, brun utan sol (jaja jag är lika ute som ace of base). För jag vill ju kunna ha kjol på mig utan att blända folk.

Vi får väl se om det också fungerar.


Kommentarer
Postat av: Hannu

Själv tycker jag den där krämen som du sedan stryker bort med en plastbit verkar cool. Ifall det fungerar, nästan lite sci-fi. Hårstråna bara ger upp, Im not getting it.. Och varför har dom inte något sånt åt oss killar? Jag hatar verkligen att raka mig. Det är omständigt och jag förlorar jämt ett par deciliter blod på kuppen.

Postat av: Sandra

Jadu Jonna...jag har också tänkt på det där med vaxning! :) Så det blev bra? På benen är det säkert inte så farligt, men det finns ju andra ställen som verkar lite värre :O Min jäkla epilator (heter det så) är hemsk, jag blir rädd bara av ljudet...sen om det gör ont vet jag inte - har ju inte vågat prova ;)

2005-06-05 @ 15:49:16
Postat av: Jonna

Hannu: jag har testat den också, och det fungerar. och om man missat nåt ställe med plastbiten kan man bara dra bort dem med naglarna efteråt ist. de lossnar. du får väl köpa krämen fast den är för tjejer :)

Sandra: jooodå, vissa ställen kan verkigen inte vara skönt att vaxa! huuu. men har du ännu inte testat epilatorn?! voiovi :)

2005-06-05 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback