voinevoine

De fem farligaste sommarjobben, iaf enligt Aftonbladet:

1. Jordbruksarbeten

2. Byggarbeten

3. Utomhusjobb (t.ex. gräsklippning)

4. Jobb med traktorer och truckar..

5. Dörrförsäljare (ja mina systrar har då stött på många konstiga människor när de sålt happisblad.)

 

Jag kommer nog bli skadad av mitt sommarjobb också, ryggen kommer sucka ihop helt och hållet efter någon månad i kassan. För i takt med min stigande ålder har ryggen börjat bråka. Haha, låter som nån 65åring. :) 

Men häromdan höll jag inte på att komma upp igen efter att jag böjt mig ner för att knyta skorna.

 

Är jag inte lite för ung för sånt..?

 

Nej nu vill jag testa baka den där knäckiga rabarberpajen som man hittade recept på i Lindas blogg. Lät ju skitgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback