vem kommer med solsken?

Har inte hunnit med något annat än att jobba idag.

 

Från ca 18-21 var vi två personer i kassan, båda sommarjobbare.
Så jag låtsades att jag visste hur spelmaskinen funkade och chansade hejvilt varje gång det kom folk med tipskuponger.

Det gick inte alltid så bra.

Nå, då var det bara att ringa efter hjälp.

 

 

Kom hem och fick order om att köra Amanda till seskarö.
halva vägen dit och hela vägen tillbaks dunkades det "
hon kommer med solsken" med östen med resten + amanda och gina som själv spelat in egen sång på...

 

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite om lasermannen. Bra bok!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den boken om Lasermannen har jag på CD-bok som ligger och väntar på att avlyssnas. Ska bara bli klar med de 10 som står på kö redan innan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback