1. Vad har du för relation till filmer? Är du inte alls intresserad eller är det den största passionen i ditt liv?
Filmer är ett bra tidsfördriv om man inte har så mycket att göra... Men de får inte vara för långa, då lessnar jag. Ingen film borde få vara längre än 1½ timme.. max 2!

 


2. Vilken är den bästa filmen du har sett hittills?
Det har jag verkligen ingen aning om! men Yrrol är ju en av favoriterna ;) vilken humor!

 


3. Vad blir det för film nästa gång du skall titta? Varför väljer du just den?
Någon av de äldre star wars-filmerna. För att.. de är så bra!

 


4. Finns det någon bok du önskar skulle göras om till film?
Tidigare sade jag liftarens guide till galaxen, men den har ju gjorts nu. (måste se!)
Så nu vet jag inte riktigt...

 

Uppdatering: ja okej det fanns ju en liftarens-film tidigare också. Men jag ville ha en ny eftersom den gamla verkade så... epig.