bikini

Nu är det sol och man börjar tro att det faktiskt kan bli sommar ändå!

 

Satt och spanade efter en bikini här på internet en dag, och visst hittade jag många fina! Dessvärre låg priserna på omkring 1000-1300 kronor. och jag är ju som sagt en ekonomisk person så någon sån beställde jag inte!


 

Men senare samma dag följde jag med mamma för att handla mat på konsum, och då gick vi en sväng på den otroligt exklusiva och dyra butiken Catalog som ligger i samma byggnad.
Där hängde en så söt blå/vit-randig trekantsbikini för hela tre tior och en femma.
Det var ju inget man behövde fundera på.

 

Så nu har jag en för denna sommar.
Och eftersom den var så billig kan jag ju köpa minst en till.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback