tvål för håret!

För någon dag sedan fick mina föräldrar ett par hett efterlängtade flaskor hundschampo på posten.

De hade blivit tipsade av någon bichon-besser-wisser med bländande vita hundar.

Ojoj vad fina våra vovvar nu skulle bli!


 

Så igår tvättades Allis,

och hon blev alldeles grå.

eller okej, lite silvergrå ska man kanske kalla det..



Hur som helst är förvirringen total,

alla andra hundar hade ju blivit så vita!

och kan man verkligen misslyckas med shamponeringen av en hund?

 

shampoo

schampo

shampo

schampoo

fan vilket konstigt ord. nu hakade jag upp mig på det.

kan det verkligen heta så? och hur ska man stava till det egentligen? jag hittar tusen olika stavningar.

schampo, sushi, scampi.

 

fan.


Kommentarer
Postat av: ef

schi, scha, schampo, schampo schampo schampo.

- schampo das kleine krokodil

Postat av: Jonna

hahaha. spela in och lägg ut på nätet så blir kanske du också ruskigt känd om en månad eller två :)

2005-07-12 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback