träningsvärk och tvätt

Alltså jag har skaffat mig träningsvärkarnas träningsvärk nummer 1.
jag har så ONT. i benen, i armarna samt nästan hela ryggen. är det verkligen träningsvärk?! och kan det inte gå över snart? har ju ett 2 timmars special-aerobicpass imorgon. jag kommer dö där.
 
snart floorfiller, måste till tvättstugan först.
jag undrar hur många som skulle godkänna våran tvätt-teknik. vi kör en maskin 40 och en maskin 60. färger och sånt spelar verkligen ingen roll alls. om ett tag kommer nog alla kläder ha ungefär samma färg.
 
nå, då matchar ju alla kläder iaf.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, så kör vi också! Det funkar hur bra som helst. Utom förra julen när sambon fick nya röda handdukar och vi glömde bort att de var nya när det var dags att tvätta. De medtvättade kläderna är riktigt grisrosa fortfarande.

2005-12-05 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback