forza

Jag och sandra testade på forza idag.
och det var verkligen jobbigt som tusan! (men ja, skitskoj också)
 
var rädd att jag (p.g.a. svettiga händer) skulle tappa greppet om träsvärdet och svinga iväg det i skallen på nån. höll därför krampaktigt fast i det, vilket förstås ledde till att mina fingrar höll på att dö efter några minuter.
armarna bara skakade och jag svettades som en jag-vet-inte-vad.
men det var tufft, man kände sig lite som Uma i Kill Bill :)
 
fast imorgon kommer jag vara invalido.

Kommentarer
Postat av: Lisa (Lajsa)

Jag skulle också vilja testa Forza, men dom har inte det på mitt gym! Man tycker ju att det borde finnas här om det finns i Umeå, men icke sa nicke!

2005-12-16 @ 08:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback