tvätta kläder..

Stringtrosan - påväg ut

åååh, tack!

jag älskar mina boxer med spets på, måste köpa många fler nästa gång jag har tillfälle.

 

måste köpa mer strumpor och sånt också har jag kommit fram till, för om jag ska flytta hemifrån kommer mina kläder nog inte tvättas lika ofta som de gör nu. alltså behöver jag mer kläder!

 

fasikken, jag är så dålig på att tvätta och sånt. alla mina plagg kommer bli gråaktiga eftersom jag inte har nån aning om vilka färger som kan och inte kan blandas. kan de inte ha nån liten kurs om sånt där på universitetet?


Kommentarer
Postat av: bjornfot

Boxer med spets ÄR nog kanske det sexigaste just nu, men stringen kommer fan inte långt efter!

Postat av: Mystica

Jag kör en maskin med 60° (underkläder o sånt) och en maskin med 40° (allt annat). Sålänge det inte är splajs nya kläder brukar det inte färga av sig :)
Boxer är såååå skönt!!

2005-08-02 @ 23:23:53
URL: http://spaces.msn.com/members/mysticaL0V3/
Postat av: ef

Jag som tycker att stringtrosan är det bästa som hänt tjejmodet sen skivat bröd!

2005-08-03 @ 14:42:55
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jonna

men vad17 har skivat bröd med tjejmode att göra..? :0

2005-08-03 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback