sladdlös...

åååh, jag har fotat lite med digitalkameran och såg fram emot att få photoshoppa, men jag kan inte hitta den där jäkla sladden som behövs för att få in bilderna till datorn! (vad heter den..?)

 

tycker att jag har sökt på alla ställen den logiskt sett kunde ligga på, men icke. nu måste jag vänta tills mamma kommer hem från jobbet och fråga om hon lagt undan den nånstans när hon storstädade här i datarummet.

ibland är det farligt med storstädningar, saker försvinner!

  

vad ska jag göra nu då?

se på oceans ave kanske? nej, det har just slutat. igår såg jag ett helt avsnitt av det bara för att vi ville se hon den där svenskan, Ferguson. Och så dök hon inte ens upp. snacka om att slösa bort sin tid på någonting värdelöst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usb-kabeln

2005-08-19 @ 16:18:47
Postat av: Sandra

Ferguson kom ju på slutet, fast det var ju i nästa avsnitt ;)

2005-08-19 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback