my little pony

råkade komma över en my little pony bild när jag.. ja det vette 17 vad jag gjorde egentligen.

hur som helst - det är ju inte konstigt att man älskade dem, kolla hur söta de är! ååh. jag vill ha en levande my little pony som ska sova i min säng och äta äpplen och sockerbitar ur min hand.

 

när vi var små hade vi förstås en favorit pony, den som alla systrar ville vara när vi skulle leka. den var vit som snö och hade både enhörningshorn och vingar (om jag inte minns fel). försökte hitta en bild, kollade igenom flera hundra, men icke.

det närmaste jag kom var nog denhär, men våran såg mycket ståtligare och klokare ut. sådetså!

 

my little pony


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, sånt gillade man. Jag badade mina i handfatet ;)

2005-08-18 @ 22:36:26
Postat av: Ida

O, en levande My little pony hade man ju inte tackat nej till. Jag hade bara en - en gul med rosa man och svans. Hon bodde i ett blått litet stall och jag tror hon hette Peaches. Men jag kallade henne Persika...

Postat av: Jonna

sandra: och alla vet ju att "en ponny som kan bada- de e´bra!" haha.

2005-08-19 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback