krogbesök

Har tagit en drink på KGB och en på ponde med stina och några andra.

usch, det känns ju nästan hemskt att lillasystern nu får gå ut på krogen och dricka hur mycket hon vill. hon är ju liten!

 

efter dagens tårtkalas borde jag ju verkligen fara och träna imorgon, men det vette gudarna om jag hinner. eller jag hinner inte! slutar först klockan nio, sen ska vi nog ut och fira på riktig. fan jag har inte tränat på hela veckan (eller det har nog hunnit gå två...)

 

ja. ikväll blev jag återigen påmind om att jag är lättpåverkad.


Kommentarer
Postat av: Emil

Att tänka på tiden det gått sedan sista träningen är (nästan) alltid deprimerande :P

Postat av: Jonna

ja det är det verkligen.. om man inte just kommit från träningen..

2005-08-05 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback