Femman v.32

1. Vilket ar det basta radet du fatt, varfor och av vem fick du det?

Kanske alla råden om att jag iaf ska fara till umeå och testa plugga, trivs jag inte är det ju bara att hoppa av... det rådet har jag fått av många, men först ut var nog Sandra.


2. Vilket ar det samsta radet du fatt, varfor och av vem fick du det?

Funderar och funderar, men jag kommer inte fram till nåt...


3. Vilket rad skulle du vilja ge, till vem och varfor?

Att stina inte ska slösa upp alla pengarna under de första dagarna när hon åker till turkiet. för jag tror nog att hon skulle kunna göra det :)


4. Har du anvant nagon bok som konsult, vilken da, funkade det?

näää...


5. Om du idag traffade dig sjalv for 10 ar sedan, vilket rad hade du da velat ge dig sjalv for 10 ar sedan?

inget alls. eller kanske att jag inte ska börja äta godis igen när jag hade varit utan nåt år. det är ju svårt att sluta en gång till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback