veckans sammanträffande

Hela gårdagen var bra, men denna konversation var extra rolig (förlåt att det blev så mkt. försökte göra det kort):
 
- Vänta på mig medan jag duschar så promenerar jag till Evve samtidigt (jag)
- Bor hon på nydala? (Erik)
- Ja
- Var?
- Rullstensgatan*
- Där bor jag också
- Jasså? okej
Vilket nummer bor hon på?
- 17* tror jag.
- Det gör ju jag också.
- Men det gör du ju inte! du säger bara så
- Nej, jag bor där!
- Nähä
- Jo
- Nej jag tror inte på dig
- Vilken våning bor hon på då?
- Högst upp
- Men det gör ju jag också!
- Men sluuuuta! du ljuger ju
 
Men så var det på riktigt, de bor typ på varsin sida om hissen. Och sen kunde vi springa mellan deras lägenheter utan att ens behöva ta på oss skorna resten av dagen och kvällen. Hur bra som helst!
 
 
*okej ni som nu vill hälsa på och bli bjudna på frukost/lunch/middag bör veta att den angivna adressen inte riktigt stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback