spring spring.

- Var slö (och försenad) och åkte buss till skolan idag. Men bussen höll inte på att ta sig från hållplatsen, så jag tror inte det är meningen att jag ska utnyttja kollektivtrafiken. Gud tycker nog att jag behöver min vardagsmotion.
 
- Stressade från skolan till jobbet. Och där var det så mkt att göra så jag stängde av och ignorerade hur mkt back vi låg.
 
- Stressade sedan från jobbet till IKSU. Det blev dock varken innebandy, badminton eller gym. Istället satt vi i foajen och diskuterade dokusåpaidéer, könssjukdomar i ögonen, sköldpaddan Jonathan och tv1000 tills IKSU stängde. Magmusklerna fick träning iaf.
 
Och nu är det verkligen dags att sova. Att ha föreläsning kl 08.15 känns av någon anledning mycket jobbigare än att börja 06.30 på maxi. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback